duminică, 25 martie 2012

Iar azi

Azi am chef sa te pictez
asa in toate culorile pe care le cunosc,
chiar si in cele care chiar nu-ti plac.
Sa am un set de acuarele ieftine care nu se spala
si-o pensula care sa ghiceasca formele in locul meu.

Azi am chef sa desenez ca un copil,
pe peretii mintii tale,
cu degetele pline de vopsea turcoaz
si uite ca o sa uit sa-ti cer voie. 
 
Nu-ti garantez ca o sa se stearga,
nici macar ca o sa observi cand te uiti in oglinda
Dar odata si odata o sa ma vezi
cum te pictez cu culori din mine
cu degete murdare si nemiloase.
Pictura naiva esti.

O sa observi.



Azi vreau sa aruncam cu galeti intregi
de vopsea..pe pereti,
sa fim goi toti si noi si peretii.
Vopseaua sa ne agite,sa ne cunoasca,
sa ne curete de gri.
Azi nu ma intreba lucruri prostesti.
Azi nu ma intreba si nu-mi spune.
Macar azi priveste-ma ca si cum m-ai vedea
Azi..doar azi,obsesiv de azi
 it’s you and me against the world baby…you and me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu