marți, 21 februarie 2012

Azi


Azi ai uitat sa ma inchizi in tine
si am scapat direct cu talpile in nisip incins,m-am intepat in scoici si m-am agatat in alge.

Ieri ai uitat sa ma asculti si te-am inlocuit cu marea
dar nu marea propriilor ganduri ci marea cea adevarata in care nu ma lasi niciodata sa ma scald de frica sa nu ma pierzi inecata.

Daca m-ai intreba pe mine,ti-as spune ca marea mare,cea pe care o poti tu defini, are valuri inofensive si prea sarate ca sa-ti provoace frica.Sarea te tine la suprafata nu stiai ?

Marea gandurilor mele in schimb,este cea pe care tu niciodata n-o vezi.O mai auzi din cand in cand dar nu ai timp s-o si asculti pentru ca nu crezi ca m-ar putea ineca vreodata.
Maine vei uta sa ma crezi atunci cand iti voi spune ca e furtuna.Vei verifica repede uitandu-te pe net la starea vremii si imi vei arata ca gresesc.Vremea va fi buna in urmatoarele trei zile,restul nu se stie.

Eu voi privi afara si voi uita sa-ti spun ca vremea nu e si nu va mai fi niciodata buna in mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu