vineri, 17 februarie 2012

Te vreau!


Te vreau!
Da,te vreau acum asa cum te-am vrut si inainte
Nici mai mult si nici mai putin.
Te vreau obsedat si cuminte.
Te vreau dulce si fara inhibitii.
Te vreau nu pentru ce esti ci pentru ce ai putea fi.
Vreau sa fi al meu,sa te pot schimba asa cum am chef.
sa ne schimbam cu altii si sa uitam de noi.

Te vreau pentru ca ma iubesti atat de mult
incat ma faci sa te urasc.
Ma faci sa-mi inec orgoliul,sa ignor ce nu e de ignorat,
sa-mi dau seama ca e usor sa n-ai orgoliu.
E mai greu in schimb sa traiesti cu tine dupa aceea.
E greu sa te uiti in jur si sa-ti dai seama ca in orice moment
s-ar putea sa nu mai fi.
Sa nu mai ai orgoliu,sa nu mai ai nervi
Sa nu te mai poti uita in jur decat de undeva de sus
Si atunci nu se mai numeste « jur » asa cum tu nu te mai numesti « tu ».

Adevarul e ca nu prea as vrea sa mi se intample asta.
Nu prea as vrea sa nu mai fiu, pentru ca momentan sunt prea ocupata sa »fiu »
Mai cu pauze,mai cu nepauze,
mai cu mine in prin plan ca de obicei ca na,egocentrici suntem cu totii.
Ideea e ca te vreau pentru ca..
pentru ca pot sa te vreau si nimic nu ma opreste.
Ah si ar mai fi ceva..
Te vreau pentru ca ai fi cel mai nebunesc lucru pe care l-as putea face.acum.

Ah nu ti-am spus ?
Am visat azi-noapte ca viata era cel mai nebunesc lucru care mi s-a intamplat si ca tu faceai parte din ea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu