miercuri, 15 februarie 2012

Cum ar fi?



Am  culege impreuna dimineti fermecate de copii mici si prosti si sinceri  iar spirala neintrerupta pe care mi-ai desena-o pe chip in timp ce m-ai saruta ar insemna fericire si nimic mai mult.
M-ai vedea asa cum sunt si as fi asa cum m-ai vedea.
Timpul  ar fi la fel de neinsemnat pentru tine asa cum este si pentru mine :o clepsidra ieftina pe care o putem intoarce oricand avem chef,sau o putem arunca cat-colo atunci cand nu mai avem chef.
Mi-ai canta noptile pe discuri de vinil,le-as lua pe toate si le-as pastra undeva unde nu s-ar prafui niciodata.
M-ai  alege pe mine in schimbul gandurilor oarecare ,m-ai  saruta pe mine in locul problemelor de zi cu zi, m-ai iubi pe mine in locul tau asa cum si eu as face-o daca mi-ai cere.
Orice loc ne-ar cunoaste si orice zi ne-ar  veghea si ne-ar pretui dar asta doar pentru ca am fi gata in orice moment sa-i intoarcem favoarea.
Cafeaua de dimineata ar avea inca gustul noptii de dinainte,tigara ar scoate fum in forme ciudate,in cercuri opace si de nepatruns.
Ne-am certa din prostii monumentale,ne-am uri pret de secunde bune,ne-am adora ore intregi,am intelege ca « orgoliu » e un cuvant mult prea scurt si urat pentru viata asta.
M-ai supara si te-as bate,m-ai intrista si te-as saruta amar,cu inima poate putin intrerupta,cu gandul poate putin sifonat.
Te-as tine de mana nervos si  frustrat ,te-as provoca si te-as contrazice asteptand un sarut dezarmant care sa inlocuiasca atatea cuvinte inutil de reci.
M-ai privi ermetic si distant de pe alte meleaguri ,de pe alte punti,comandandu-ti flota de aparare compusa din barcute de hartie gata sa fie scufundate de cineva special.Eu as fi acel cineva.
Dar tu nu esti pregatit inca sa fi al tau iar eu nu-ti pot cere inca sa fi al meu.Te ascunzi in vremurile demult apuse asa cum eu ma ascund de realitatile uneori prea dureroase.Am duce o lupta  din care am avea de pierdut amandoi prea mult.Te-as castiga pe tine dar m-as pierde pe mine,m-ai castiga pe mine dar te-ai pierde pe tine sau poate ne-am pierde si ne-am regasi in acelasi timp si nimic altceva nu ar mai conta vreodata.
Cum ar fi ?
                                                                                                                              5.05.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu