marți, 21 februarie 2012

"Invitatie la vals" in franturi


«  Nu ! N-am avut niciodata voluptatea inconstienta a omului sanatos,nici optimismul simplist al celui care scrie pe apa crezand ca face o opera durabila »
                                                  
« Nu este nimic de facut !Acesta-i adevarul ! Sentinta implacabila ca un destin ramane in picioare si odata cu ea,toate puntile care ma leaga de viata se trag indarat ca inainte de plecarea unei nave spre necunoscut. »

« Ce mecanism subtil ma ferise de veninul acelui cuvant modificandu-mi datele perceptiei vizuale din pricina actualitatii mele sufletesti careia nu-i convenea sa se vorbeasca de funie in casa spanzuratului. »

« As fi ramas de 100 de ori si as fi plecat o singura data.Si totusi am plecat. »

« Visuri nascute moarte »

« Gandurile se hartuiesc intre ele caineste,luptand sa cucereasca postul de comanda.Cand unul cade traznit se iveste cu iuteala fulgerului altul mai puternic si-i ia locul.Pe campul de batalie mor in incaierare zeci si sute de ganduri,pana ce unul nascut din viata celorlalte si chiar in timpul ostiltatilor invinge si pune mana pe frane.Cine va putea sa descrie candva acest razboi tacut,cu armele logicii,ale intuitiei sau  invatatura experientei care se sfarseste ca sa reinceapa iarasi de pe aceleasi pozitii sau de pe altele,fara a conteni vreodata. »

« La ce bun ?Ne intelegeam uneori asa de bine si pe deasupra cuvintelor. »

« Ne ajunsese din urma oboseala fericiri ? »

« -Cat e ceasul ?
-Noua si un sfert..
-O ! de ce m-ai lasat sa dorm atata ?
-Nu-i nimic,pentru tine mai rasare odata soarele.
-Crezi ca merita ?
-Da,pentru ca tu ai realizat fericirea absoluta. »

« -Vreau sa-ti intru in sange nu pricepi ? »

« Cu toata furtuna mea launtrica,aratam pe fata cel mai desavarsit calm(calmul stancii izbita de valuri) »

« Ce se intampla cu mine ?Ascultam peste vointa mea de porunci straine,neconforme cu propria-mi fie ?Imi iesisem din constiinta actionand ca un automat sub stapanirea altei forte mai puternice ? »

« Marile dureri nu dor la inceput.Sunt mari pentru ca deschid o rana care nu se mai vindeca »

« Extenuat de nemiscare »

« Orice e posibil cand stii sa vrei »

« Ah ce mult uram pe femeile dinaintea mea pentru ceea ce-mi furasera din trecutul tau precum si pe cele dupa mine care se vor desfata in intimitatea ta,domeniu altadata cunoscut mine. »

« Am pus scrisoarea deoparte,automat,ca un om care inca traieste dupa ce viata s-a scurs din el »

« Iubirile mari sunt tocmai acelea de care te indoiesti mai mult »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu